måndag 20 februari 2012

Sjuuk :/

Hejhej . 

idag har jag vart i skolan i typ 3 timmar .. På idrotten som vi hade i början såg jag skit konstig o allt typ snurra. Sen på engelskan fick jag skiit ont i hövvet.. jag drack och drack och drack och drack.. asso jag tror du fattar hur mke jag drack ;) men aja, sen blev det värre o då fick jag gå hem. Så nu e jag hemma o ska snart äta lunch. Har precis tagit en huvudvärks tablett. Vi hade bara sånna som man la i vatten o det va inte jättegott precis.. Ligger i sängen o kollar på top model nu. Modellerna har precis fått veta att de ska åka till NYA ZEELAND O ÅKA FLYGPLAN I 22 TIMMAR! haha, det hade jag aldrig gjort. Men det e rätt kul att se på :) 


puss o hej då, från en sjuk Jossan ;) 


ps.. många tror att jag heter Josefine egentligen, men det heter jag inte, jag heter Jossan, de e nt bara et smeknamn :) 

ps 2. Glömde jag säga att jag e sjuk`? ;-)

Inga kommentarer: