torsdag 9 februari 2012

Min dag xd

hejhej! Idag har det vart en rolig dag, som vanligt! Först hade vi redovisning. Jag, jojjo o julle visade en film om österrike. Vi hade filmat en film på julles videokamera så att det va ju vi på filmen ;)  Våran fröken sa att den va så bra att vi kanske skulle skicka den till svt. Och klockan halv 2 ville fröken att vi skulle visa filmen för andra klasser så det gjorde vi o de sa att den var ''PERFEKT!'' smashing xd <3

Idag har jag vart med : www.hannatennisson.blogg.se Vi hade jätte kul! Jag har katt hemma och hon tål inte det och hennes bror va sjuk så vi fick va ute hela dagen! men det va jättekul ändå :d vi åkte pulka. Vi ramlade heeeellaaa tiden och fick nästan alltid pulkorna på oss :D haha.

Just nu chattar jag med My. Hennes syster har fått en flis i foten. Den va lika stor som en tändsticka så de fick åka in till akuten.. omg.. Stackars henne :S Tycker jättesynd om henne, hon e så liten oxå.


hej då! // Jossan :d

Inga kommentarer: