måndag 20 februari 2012

Frisk igen ♥

Nu e jag frisk igen. Har nt ont i hövvet längre, men om jag hoppar eller något sånt så gör det skit ont. Men varför ska jag hoppa? ;) 


Imon tänkte jag va med en kompis, men hon är tyvärr sjuk :/ Får se vad jag gör imon. Om jag nt e med nån så e jag nog hemma eller så ringer jag min dansfröken o frågar om jag kan komma :) 


Imon ska vi ha musik med en skit rolig fröken. Asso man kan nt sluta skratta.. särskilt inte när den som sitter brevid en typ skrattar ihjäl sig ! Tycker ändå lite synd om henne för hon blir så arg när man skrattar, o då skrattar man ännu mera ;D 
asso lixom - chilla Gunilla ! hahha ... *kung på skämt*  


Snart ska jag kolla på ''mammor o mini modeller'' som kommer klockan nio. Det e sista gången idag :/ ♥ snyft .. haahha ..  


Min data typ damar nu, men bloggar nog mera imon ♥ puss, jossan 



Inga kommentarer: