tisdag 21 februari 2012

God Natt <'33

Hej Bloggen :)


Idag har jag vart i skolan igen. Jag har haft ganska ont i hövvet, men jag lever juee :D soo, imon väntar skolan som vanligt ! Imon e det slöjd oxxå. Jag gör en låda i träslöjden, e mkt bättre på syslöjd <'33 Idag hare hänt jätteroliga saker, men ska nog inte skriva vad det är man kan ju nt säga allt på bloggen. Men kanske avslöjar senare! 


Idag äre ''fet-tisdagen'' oxxå. Det har jag firat med johanna.. Gissa vad vi gjorde.. Vi bakade.... KLADDKAKA! Men när jag kom hem så hade familjen fixxat semlor. Jag gillar inte grädde eller mandelmassa, men brödet e gott :DD blir mer som en macka än en semla! 
hahha .. 


okej, nu på ''fet-tisdagen'' måste ni få se en FEEET video .. mwohhaha.. okej, den e ganska läskig, särskilt för sånna som nt gillar var o blod o sånt. Men asså, den e inte läskig, utan äcklig. Men den är absolut värd att se! Så kolla!






Våga ni se? 






















Förlåt.. dröm nt föör mkt mardrömmar nueee .. haha. Nä, men lite roligare video kommer nuuuu!




haha, sööt <''3 e jag förlåten? (:






puss puss //jossan :**

Inga kommentarer: