söndag 12 februari 2012

mysig dag

Hejhej!


igår sov jag hos hanna. Vi åt ryskt godis, popcorn, chips o vanligt godis, jätte mööwwsiigt :)
På dagen gick vi över isen till andra sidan o åkte pulka. Vi är helt galna i pulkor :) haha, nä, men typ. Det va en jättekonstig man i pulkabacken. Jag o Hanna hade satt ihop våra pulkor och jag satt längst fram. Och så sa jag såhäR: ''är du beredd?'' och då stirrade mannen på mig och sa ''ja'' . Och så typ trodde han att han skulle ta emot oss. Så frågade jag samma sak igen och han svarade ''ja'' igen. Tillslut jag ba: '' HANNA är du beredd?'' och så körde vi. Han va ju typ helt seriös oxå ;-) aja, vi har torr humor.. haha.. 


Sen sov vi och sen skulle jag hem o åka skridskor med familjen. Och nu har vi precis ätit äppelkaka o nu myser jag i min säng, framför tv:n. Så en mysig dag hare vart. Det känns skiit bra att det e lov nu. Jag ska inte göra något speciellt, typ bio o sånna saker. Vad ska ni göra?


hej då :') kram jossan <3

Inga kommentarer: