onsdag 22 februari 2012

Dags att sooovaa.. IGEN!

Idag efter skolan har jag o annie vart på dans :) som vanligt så va det kul! Idag har det ändå vart en himla komplicerad dag .. :/ asså det e 2 som va ihop, som gjorde sluta pga rykten, o sen blandas massa mera människor in i ''bråket''. Jag e nt inblandad.. men många andra e det.. fattar typ nt va som har hänt eftersom det e så j*vla komplicerat :) hahha.. sry.. Men hoppas det löser sig, eftersom jag iaf vet att sjuukt många e ledsna över att behöva va inblandade o att veta att andra lixom snackar skit bakom ens rygg.. jaa, ni fattar :/ men venne, vad som händer! Får väl veta imon i skolan antar jaag :) 


Idag på dansen fick alla välja att få ha en slinga i håret. Jag valde blå. Det va som en mascara som man tog i håret.. så nu har jag o annie varsin slinga i håret ;-) förresten, kolla hennes blogg : www.jagannie.blogspot.com 




puss o hare bra //jossepossepäronpuff.

1 kommentar:

My och Jossan sa...

hej alla bloggläsare! nu tkr vi att ni får kommentera lite mera!