tisdag 14 februari 2012

dagen ❤

Nu sitter jag vid tvn o kollar på vakna med the voice. Idag blire en rätt så chill dag ;-) 
jag har på mig jeans o en tröja med en flagga på från ginatricot. Jag skrev ju på mitt ''schema'' att jag nt visste vad jag skulle göra på onsdag. Vet fortfarande inte det, vet bara att jag tar pannkakor till lunch ;-) hahha, planerat, typ! Igår kunde inte jag blogga för jag åkte pulka skiit länge o sen bakade vi små kakor o rulltårta. Men nu bloggar jag! My bloggar aldrig så ska säga till henne på skarpen imon när vi ska va domare! hahha.. asså önska mig lycka till för imon. Jag kommer blåsa i visselpippan hela tiden. Alla kommer bli galna på oss. Varför ville killarna att vi skulle va det? oh myy gassh :DD men det kommer ändå bli kul. Längtar sjukt till fredag eftersom då e det bio. Vet nt vilken bio än, men det blir säkert något bra. Juste, kmr nt blogga så mkt denna veckan, men ska försöka så mkt som det går. Måste ju a data eftersom blogg appen till iphone inte funkar typ.. asså blir bara fult. Men nästa vecka kör vi igen, då bloggar jag nog mera, puss ❤ 

Inga kommentarer: