torsdag 16 februari 2012

Morgon inlägg idag igen då!

Hejhej! Igår bakade jag o My muffins. Det blev hallonmuffins. Jag tror inte ni fattar hur gott det va! Först la man hallon i botten av en muffins form. Sen la man in smeten o när de va klara la man på en slags ''hallonsås'', typ .. Shit the same, det va gott iallafall. Vi gör nog något idag med efter innebandyn. Typ nervös.. nä, men det blir kul. Idag har ja på mig blå byxor o en vit tröja från ginatricot. Lockigt hår oxå ;-) JAg går nog hemifrån vid halv tio. Matchen börjar tio, tror jag. Imon e det fredag o då blire biodags. Vet nt än vilken film, men tror det blir ''en gång i Phuket''. Den verkar rolig. Nellie B sa det iaf :) hahaha.. 
Igår spela jag o tio andra tvspel. Jag kom fyra.. Först av alla tjejjor.. Och jag vann över några boys oxå :D yeyyy! fick en klubba.. ;) Martin, som vann, fick pennor, sudd, o lite sånt.. Han fick en klubba han med. 


jUST DET! BESÖÖÖÖKSSREKOOORRRD! SMASHING! TACK ALLA! vi ha faktiskt rätt så många sidvisningar o läsare. Men avslöjar nt hur många ;-) 








                       Denna sången e rätt gammal, men videon e bra! 














hejsvejs sötnosar! ♥ 

Inga kommentarer: