söndag 25 mars 2012

...

Jag veeet att det har varit dålig bloggning o yada yada. Men ibland känns det som om att det inte e värt det. Asså fine med att vi inte får lägga ut bilder på oss själv o så. Men det viktiga e väl inte hur den som skriver bloggen ser ut.. elle? det klart att det kan va kul att se, men det viktiga e ju hur man skriver på sin blogg. Jag har inte ens frågat min föräldrar om jag få visa mitt face för typ 100-200 människor. Det har jag inte, och vet inte om jag vill det heller. Att stå och posera framför en kamera o visa för människor man inte ens känner e la sådär.. jag vet att jag har sagt detta innan, men ALLA bloggar har lovers and haters. Haters e för det mesta avundsjuka. Vissa kan inte kontrollera känslan att va avundsjuk. Man säger as taskiga saker på facebook oså. Det e lätt att skriva massa bullshit till människor. Men att stå o snacka face to face med någon e nt lika lätt. RESPEKT till andra heter det, va? att säga tex: ''Oh herre, vilken sjuukt ful tröja du har på dej!'' det e  lätt att skriva, men inte att säga.


Den kommentaren va inte så farlig om man jämför. Att bli behandlad som en trasa e inte ok. Ni vet, nellie berntsson har många haters. Det e ju synd om henne i vissa fall. 


Därför har vi inte bilder.. man blir ju inte behandlad så om ens läsare inte vet hur man ens ser ut. De ser inte vilken tröja man har på sig o så. 


Aja, tillbaka till verkligheten..? jag vet seriöst inte vad jag menar med detta, men ville få ur mig det på nåt jvla vänster.. 

Inga kommentarer: