måndag 19 mars 2012

Hahha, mycke att berätta :*

Jaha, då var man här igen :) 


Jag har ju vart ett tag utan internet o yada, yada. Men nu e jag igång igen :D Idag har jag skrattat så sjuukt mycket. Hhaha.. Jag ska berätta ALLT! 


 >  På morgonen när jag kom till skolan så hade vi gympa. Vi skulle springa runt gympasalen o jag hade sockar på mej. Och sen när jag skulle svänga, så halka jag o ramla mot en madrass o när min kompis såg det ramla hon oxxå. Och vi garva as mkt. Hahhaa! alla andra undra nog vad vi gjorde...


> Efter vi hade sprungit några varv så skulle alla ta fram massa redskap. Jag o en kille ställde oss på en plint. Och han tog tag i en sån där lina o kasta sig åt sidan. Jag blev as rädd, eftersom han kom mot mig, så drog han med mej oxxå, så båda hängde där.. Sen åkte vi av. Hahhah, gissa om vi skratta!?


> På lunchen så skulle jag hämta mer pasta. När jag kom tbx så var min kompis så roolig o drog undan min stol. Jag märkte det o tänkte att hon säkert inte gör om det igen. Men det gjorde hon.. Jag ramla ner på rumpeen o la mej på golvet o skratta. Alla runt omkring skratta med o tjejen som gjorde det blev as generad. Hon trodde jag såg att hon gjorde det igen. Men asso jag fick inte ont.. <3 hahaa... 


> asså det hände massa andra saker med.. inte bara om mej utan om massa andra :) oh shiieet, vilken sköjjig dag :** 


Efter lunch så var vi på en brandstation. Det va as kul! Och sen när vi var påväg ur brandstationen, så gick larmet på riktigt.. Det brann på en skola så polisen kom, o bråndkåren satte på syrenen o åkte iväg. 


Imon ska jag baka med hussin, annie o linnea. Vi ska baka cookies o sälja i centrum.. 
- KOM OCH KÖP! elle hur säger man? 


puss, jossan <3

Inga kommentarer: