onsdag 7 mars 2012

Ingen kommentar till vädret..

Hääj sötnosaR! Trodde det skulle bli vår, men nej då. Välkommen snön! .. eller inte.. 


Idag har jag såklart varit i skolan. Efter skolan förstörde jag min one piece.. Ähmm... -.- 
Blev as arg på en kille som heter kristian för han låste in mig på skolan, jag va tvungen att klättra o då fick jag ett stort j*vla hål i rumpan.. asso, döör.. Men, aja.. hålet e stort, men syns inte jättemycket.. :// sånt där händer bara mej jue.. -.-' 


Nu är jag i alla fall en rätt pigg o glad cheyy :D Har satt min klocka på halv sju. Kommer ångra det imon, men jag mst fixxa massa saker innan, så då hinner jag iaf. Kanske hinner blogga oxå, får se!


Justehh.. jag blev klar med min låda i slöjden idag. Blev nt så fin, men aja. Det va en kille som kom fram till mig för att kolla på den o dåe råka jag slå till honom med kanten på lådan.. Han börja blöda! Åhh.. stackars kille! Så jäkla pinsamt oxå.. jag sa förlåt 21463295 gånger o han sa att det va luungt, men känner mig dum. Jag får prata med honom imorgon! 



Denna låten lärde jag mig igår.. NÖRD I ATT KUNNA LÅTAR? yeeessbox.. :)

haha.. hare bra! puss jossan.

Inga kommentarer: