tisdag 3 april 2012

sista inlägget, dåråå xS

hejhej. Jag känner att jag inte orkar blogga mer. My bloggar ju ALDRIG och dåe det bara tråkigt .. Men ja, asså ja kanske bloggar ibland eller så kanske jag börjar om igen, nån annan gång. Vi får se! 


                                 Till er bloggläsare ♥


             Joo, asså det har varit kul att blogga för er o att det va
                  såpass många som ville läsa o gilla det jag gjorde. 
                         Det var 495 sidvisningar. Och jag e nöjd med
                               det. Vi gjorde 101 inlägg, o de mesta har
                                   jag skrivit. Jag gillar att ni gillar mig.
                                       Jag vet inte hur My gör, men det
                                           får vi väll se .. jag älskar er 


puss, eran jossan <3

Inga kommentarer: