onsdag 21 mars 2012

Hejhej :DD 


Idag hade vi slöjd . Alla cyklar alltid till den o påväg hem när vi hade åkt typ en halv meter från skolan vi har slöjd i, fick jag hål i mitt cykel däck :O hahha, whuut to do, lixom :DD


Först så bar jag o min kompis Ida den lite, eftersom man inte ska cykla eller rulla en cykel överhuvudtaget när den har fått hål.. jaha :// Men sen kom min suuper smarta kompis annie på en idee.. Hon skulle hämta en skateboard o ett rep. Alla andra hängde med för att hämta det, och jag o Ida kämpa <3 Men sen när då kom så satte annie skateboarden under cykel o band fast den med ett rep. Gick as bra, men vi såg ut som typ miffon, kändes det som :D men jag vill bara tacka annie, linnea, ida o madde för att de va bäst idag <3


Ähhm.. justehh! Imon skulle vi egentligen till en synagogan, elle något sånt . Men nån guide blev sjuk, så vi får hitta på något annat :* En fröken sa att vi skulle ha historia o sen spela fotboll hela dagen. Låter bra!! Ojj, starta min iPhone precis.. Jäädrar vad många som har målat på draw something ( helt ointressant, men vet inte vad jag ska skriva...) hahha.. har ni det spelet? annars - skaffa (a)


puss jossan <3

Inga kommentarer: