fredag 9 mars 2012

Veckans bäästa, ofc :*

Jahapp.. dåe va skol-veckan slut.. syynd, *blink*.. hehhe.. Men det e jue as gött med fredagar. Godis o film e bääst! 


idag har jag varit på pick-n-paint och målat keramik. Man kunde välja bland massa olika vaser, koppar, skålar.. yada,yada. Jag o annie valde varsin skål med två peace märken på. 
Josefine valde en helt vanlig skål. Det va jätteroligt o allt blev suuper fint.. ofc :) Så det rekommenderar jag :D 


Men just nu kom jag precis hem o kollar på amigo. Det blir lasange till middag ;-)


Justeehhh!! Idag när jag o tre andra tjejjjer gungade på en kompisgunga sa en av tjejjorna nåt om Hampus. Och sen hörde vi massa skrik o sånt. Vi hoppade av o sprang ''mot'' skriket. Då var det en kille i min klass som skulle hoppa över ett staket och fastnade med foten. Han satt fast o hängde i luften.. as scarry :/ Han bara skrek o jag blev typ as rädd. Jag blir alltid det nr nån skriker o får ont. Asså jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde, men jag sprang iaf efter en lärare. Och då kom alla andra barn o sa till Hampus att han inte skulle kolla på sitt ben, eftersom det såg jätte äckligt ut. Guuud... tyckte så jädra synd om han. Alla va typ oroliga o så.. Men det gick rätt bra! Fröken sa att vi skulle typ ''såga'' av staket, eftersom han verkligen inte kom loss. Men sen drog alla o då gick det, men det gjorde såklart ont på honom ://


sååee.. hej då sötnosar! puss jossan :*

Inga kommentarer: