måndag 9 januari 2012

tjeena :D


nu är jag hemma och har fixat mig klar för att sova. Handbolls träningen va väl inte JÄTTE kul, men jag överlevde. Mormor hade packat ner en festis och lite frukt till mig, eftersom jag skulle va borta i 4-5 timmar. ÄLSKAR DEJ SÅ SJUUKT MYCKET! 
Dansen va iallafall rolig, som vanligt. Jag o min kompis trodde de va i 2 timmar, så vi hade sagt det till mamma, men egentligen va det bara i 1 och en halv timme. Så vi fick gå där ifrån en halvtimme senare. Men vi fick våra naglar fixade av danslärarens dotter.. NAJS! Hon va jätte duktig och målade med en as liten pensel, så att det skulle bli extra snyggt :d Och nu när jag har kommit hem så har jag tagit på överlack, duschat, ätit OCH nu håller ja på med ett inlägg. JOBBIGT VÄRRE! haha, nej då. 


Och imon är det skola... Kommer bli kul att träffa kompisarna och så igen, men inte religionen.. ledsen, men det är mitt väärsta ämne.. o.o Tror alla i klassen gillar det minst av allt. Men alla är vi olika! 


natti, natti. Kramar jossan <3

Inga kommentarer: