tisdag 24 januari 2012

hejsan :)


Idag fyllde jag år! Är så jädra glad just nue! hela klassen har som vanligt suuuper snälla, kanske lite extra snälla idag..? :D av en av min kompis så fick jag ett halsband - super sött! tack sötis!
Och av en annan kompis fick jag ett kort där det stog att jag skulle få ett paket nästa vecka 
- tackar göllunge! undra vad det kan vara.. <3


och imorse fick jag en vit fat boy (fat boy = en jätte snygg saccosäck).
och sen så fick jag en TV! OMG,OMG,OMG! LOOVE IT! <'33
Och sen fick jag en fisk! den va super söt och kallas lakrits! lakrits är tjock och liten. Kan det bli sötare? nej, det kan det inte! hehe..  och senare på dagen så gick jag till djuraffären och köpte en till fisk. Samma sort som Lakrits. Men den andra fisken va lite brun-guldig, typ. Så den fick heta twix. Vi har en annan fisk sen innan som hete Popcorn, men nu har jag två egna i rummet!  


Tack för alla underbara presenter, jag har sagt det 120238 gånger innan, men säger det igen : JAG ÄLSKAR ER <'3333 ;**


TACK SÅ JÄÄÄÄDDRAA MYCKET FÖR DEN ROLIGA, GALNA,OCH HELT ENKELT BÄÄSTA DAGEN PÅ LÄÄÄÄNGE! 




PUSS O KRAM, EN GLAD JOSSAN :D 

Inga kommentarer: