onsdag 11 januari 2012

Är fortfarande sur .. 

aja.. idag har jag vart på gitarr. Fick i läxa att kunna spela ''lazy song'' av bruno mars. Kan den typ.. mst öva lite mera. Men just nu kollar jag på sveriges mästerkock. Det är sköjj. 
Imon ska jag va med en kompis. Vi ska nog inte göra något speciellt. 
Bara ha roligt.. som vanligt! ÄLSKAREEJ. 

ähhm, har typ inget mer att skriva.. men imon ha vi gympa... ? haha.

Just det! Idag va jag med en massa boyys och en tjej. Va as kul. Vi skulle göra en ''film'', typ. Blev helt missbildat.. haha. Jag fick för mig att jag ville filma, så det gjorde jag. Men de skulle typ knäppa med ett finger och sen skulle jag pausa och hålla på. Och det stog alltid en kille brevid mig och ibland fick han typ skratt-attack. Och då börja jag med skratta.. Och mobilen stängdes av, pga lite batteri.. Ja, ja tror inte man kan göra en sämre film!! Men ni som va ''skådespelare'' va jätte bra! 
Sen va jag tvungen att gå till gitarren, och då gick alla andra oxå, så det blev inget mer filmande .. Men det va roligt iallafall. 

soooo.. nu ligger jag här i min säng igen o kollar på datan. Har duschat och tänkte sova med flätor inatt. Men god natt då!


// jossanpussanpäronpuff.

Inga kommentarer: