söndag 29 januari 2012


hejhej ! idag har det vart en bra söndag. Först va jag på stan med ''den bäästa'' <'33 köpte en tröja och sen så köpte ''den bästas'' mamma ett par byxor till mig!
jag ba: nawww.. men samtidigt så tänkte jag ba: whuut!? :d men asså det va ju jääätte snällt, men ändå lite pinsamt.. aja, tack så mycket! 

och efter det blev det släktkalas! yummie,yummie :) jag har ju redan fått det mesta lixom.. men jag fick två fina buketter med blommor, en tröja, ett par leggings, armband (söööta) och så fick jag ett typ scrapbooking paket. Det va massa fina papper, pennor, och aa, massa skoojiiga saker :D så jag gjorde nu direkt ett kort till min kompis ida som ska ha kalas i helgen - myysigt! 

Efter släktkalaset gjorde jag lite ''söndags-fix''. Jag duschade, målade naglarna med glitter o blommor, locka håret och gjorde läxan! Redo för skolan! Sooo, imon kommer det bli skönt att inte behöva tänka på massa fix. Och imon slutar vi tolv oxå, så känns som om det kommer bli en skiit bra dag <'33

natti, natti (A) puuss jossan :**

Inga kommentarer: